Účetní a Daňové Poradenství.

My Vás provedeme světem účetnictví, daní a poplatků.

Věnujte nám trochu času a prozkoumejte, jaké služby Vám nabízí účetní a daňově-poradenská společnost UDP AUSTRIA s.r.o. Najděte metody vedení účetnictví a daňové evidence. Zjistěte, jakým způsobem zpracujeme pro Vaši společnost mzdy a připravíme pracovně-právní dokumenty. Kontaktujte daňového poradce a nechejte si poradit v oblasti daní a poplatků. Víte, kdy máte daně platit a v jaké výši? Požádejte daňového poradce o odklad podání daňového přiznání k dani z příjmů.


Ceník


Základní informace

Naše služby poskytujeme klientům pouze za finanční úplatu. Klient má právo si vybrat, zda bude raději platit za skutečně vykonané služby anebo budou služby oceněny paušálně, tedy v předem stanovené výši. V prvním případě celková cena služby vzniká součtem cen jednotlivých skutečně vykonaných služeb za měsíc. Takto klient platí jen za to, co skutečně vykonáme, nicméně každý měsíc fakturuje naprosto rozdílnou částku. V případě druhém klient platí předem dohodnutou částku, která opravňuje klienta požadovat po nás určitý předem smluvený objem služeb, které poskytneme. Klient tak přesně zná náklady spojené s vedením účetnictví a poradenstvím. Pro základní informaci o cenách našich služeb uvádíme vybrané položky našeho ceníku služeb. Kompletní ceník Vám bude na vyžádání zaslán elektronickou poštou. Požádat o jeho zaslání můžete prostřednictvím obecné e-mailové adresy, případně si jej můžete stáhnout.


Ceník služeb 2019 - 2020 (období od 1. 8. 2019 do 31. 7. 2020)

Dokumenty
Za "x" dosaďte ID číslo požadované složky dokumentů. Například id:1.
ID číslo je zobrazeno u jednotlivých složek dokumentů.

Ceník služeb 2020 - 2021 (období od 1. 8. 2020 do 31. 7. 2021)

Dokumenty
Za "x" dosaďte ID číslo požadované složky dokumentů. Například id:1.
ID číslo je zobrazeno u jednotlivých složek dokumentů.

Navázání spolupráce


S našimi klinety spolupracujeme výhradně na základě písemné smlouvy. Za účelem navázání spolupráce, prosím, kontaktujte našeho jednatele a daňového poradce, Michala Podivinského, který má tuto agendu na starosti. Každá smlouva je individuální a je potřeba ji řádně s klientem prodiskutovat. Některé věci jsou ale pevně stanovené, a ty máme včleněny do Všeobcených obchodních podmínek pro poskytování služeb a Obecných podmínek pro poskytování daňového poradenství. Oba tyto dokumenty si můžete pročíst už dnes, teď hned.


Dokumenty
Za "x" dosaďte ID číslo požadované složky dokumentů. Například id:1.
ID číslo je zobrazeno u jednotlivých složek dokumentů.

Pro navázání spolupráce s naší kanceláří budeme potřebovat od Vás, našich klientů, množství informací, které jsou nezbytné pro správné nastavení našich informačních systémů podle Vašich požadavků a představ. Níže naleznete úplný seznam podkladů, o které Vás požádáme v prvních dnech naší spolupráce.


Dokumenty
Za "x" dosaďte ID číslo požadované složky dokumentů. Například id:1.
ID číslo je zobrazeno u jednotlivých složek dokumentů.


Pošlete nám kontakt a my se Vám ozveme ohledně spolupráce.

Váš e-mail/telefon (vyžadováno)*

Informace o zpracování osobních údajů (ve smyslu GDPR) naleznete zde.

Modul: kontakty